REDOVISNING
Att själv sköta den löpande bokföringen kan vara både tidskrävande, krångligt och dyrt – i synnerhet om du inte har full koll på hur arbetet skall skötas. Det smyger sig lätt in fel som kan vara kostsamma att rätta upp och missar du viktiga datum och inbetalningar till Skatteverket får du onödiga påminnelseavgifter som följd.
Som kund hos oss kan du tryggt lämna över ansvaret för allt som rör den löpande redovisningen till oss, inklusive fakturering och betalningar. Vid vår återrapportering skickar vi lättförståeliga periodrapporter tillbaka till dig med all information du behöver. Dessa kan såklart även anpassas efter just dina behov om det är något du vill ha extra koll på.
Vi jobbar med digitala helhetslösningar för bokföring och redovisning, särskilt framtagen för små- och medelstora företag, som ger dig en enkel och effektiv ekonomiadministration med hög grad av automatisering.
Hos oss får du en kombination av modern, molnbaserad programvara och en personlig redovisningskonsult som hjälper dig hela vägen.